EVENTS

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It’s easy. Just click “Edit Text” or double click me to add your own content and make changes to the font. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Fri, Apr 07
Harmony Church
Community Day
I’m an event description. To edit the event description go to My Events. Simply click Manage Events and start editing your event details. I’m a great place to get your guests excited by telling them a little more about your upcoming events.
5 de Mayo 244
Universidad Insuco Campus 1
Texto descriptivo.
Universidad Insuco
Universidad Insuco Campus 2
Texto descriptivo.
Universidad INSUCO
Universidad Insuco Campus 3
Texto Descriptivo
NOSOTROS

Somos una institución educativa que nace en el año de 1986, en el umbral de la era digital. Universidad INSUCO se convierte rápidamente en una de las más sólidas alternativas educativas para jóvenes con deseo de superación, buscando horarios y planes que se adaptaran a sus necesidades.

Calle 5 de Mayo 244 Pte

Zona Centro